ŻÓŁTY kolorem przewodnim naszego wesela i ślubu. YELLOW WEDDING. Jak zrobić żółte wesele?

9 sierpnia 2013


Dzisiejszym kolorem przewodnim jest kolor żółty. 
Pokażę Wam z jakimi kolorami można go połączyć i jak będzie wyglądało przyjęcie weselne właśnie z tym kolorem. 


Kolor żółty to bardzo radosny i świeży kolor. Kojarzy nam się ze słońcem i kwiatami. Idealnie pasuje na ślub i wesele.


Jest to kolor łatwo dostępny. Nie będzie problemu z doborem kwiatów, dodatków, dekoracji czy zaproszeń. 


Piękna propozycja na wesele pod gołym niebem lub pod namiotem. Ja bym jeszcze przewiązała słoiczki ładną kokardą żeby dodać trochę szyku do całości. Ładnie by też wyglądało kilka żółtych kwiatów w bukiecie. 



Połączenie czerni i żółtego koloru. 
Mi się nasuwa pszczółka Maja;)


Jeśli łączyłabym kolor żółty z ciemnym to połączyłabym go właśnie w taki sposób - z granatem.
Całość wygląda elegancko i świeżo.



Podoba mi się obecność żółtego - na krawacie, na kwiatach - delikatnie bez przesady. 



Wesele w namiocie? Super pomysł z niebieskim materiałem i żółtymi lampami.
Jeśli chcesz wiedzieć gdzie można zdobyć taki namiot na wesele to zapraszam do 


Piękne kwiaty to podstawa, wymieszajmy żółte kwiaty z innym kolorem.






Piękne połączenie szarości i żółtego!






Piękny tort!

Jeśli moje pomysły Ci się przydały lub chciałabyś dodać swoje uwagi - to proszę zostaw komentarz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥