BLOG ROKU 2013 - DRUGI ETAP. Potrzebuję Waszej pomocy kochani:):)

31 stycznia 2014

Od wczoraj ruszył drugi etap konkursu na BLOG ROKU 2013.

Niestety na mojego bloga nie oddano jeszcze ani jednego głosu:(

Pomóżcie mi proszę spełnić moje marzenie.

Wybierz swój ulubiony blog (bądź wszystkie♥) i wyślij smsa zgodnie z opisem na zdjęciu. Koszt smsa wynosi: 1,23zł, a cały dochód z smsów zostanie przekazany Łódzkiej Fundacji Gajusz, która prowadzi hospicjum dla dzieci osieroconych.
Pomóżcie fundacji i pomóżcie mi spełnić moje marzenie.
Z jednego numeru telefonu można zagłosować tylko RAZ na jednego bloga. Więc jeśli zagłosujecie po jednym razie na moje 3 blogi wyniesie Was to tylko 3,69zł. Zatem proszę Was o pomoc ♥♥








lub

Kliknij na obrazek po więcej informacji :


Dziękuje Wam bardzo za każdą pomoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥