Groszki jako motyw przewodni ślubu i wesela - jak wprowadzić odrobinę szaleństwa na weselu za pomocą kropek.

20 stycznia 2014


Jestem absolutną fanką kropek i groszków.
Dlatego pomyślałam, że dzisiaj pokażę Wam jak może wyglądać wesele z motywem przewodnim groszków i kropek.

Zacznę od tortu, który jest cały lub częściowo w ... kropki : ) 

Co najważniejsze, że kropki wcale nie muszą oznaczać kiczu.












Teraz chciałabym pokazać Wam dekoracje w groszki.
Oczywiście wszystko wygląda tutaj jak jeden wielki miszmasz, ale jeśli się zdecydujemy na groszki, to będą one w jednym kolorze. Więc nie będzie tak chaotycznie jak pokazane w tym poście.










Teraz kolej na zaproszenia i inne akcesoria papiernicze.








Jak Wam się podoba propozycja groszków jak motyw przewodni ślubu?





6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ale chyba dla odważnych :):)

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog :)?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo:) Na pewno odwiedzę Twojego bloga:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) U nas też były grochy :) Moja suknia była w grochy, krawat męża, zaproszenia, winietki, prezenciki dla gości też były w opakowaniach w grochy :) Od tej pory mam słabość do grochów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiało być pięknie! Pochwal się kiedyś na swoim blogu!:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥