Najnowsze trendy ślubne na rok 2014 ~! Sprawdź i wykorzystaj na swoim ślubie.

27 stycznia 2014


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać najnowsze trendy ślubne na rok 2014
Koniecznie się z nimi zapoznaj ~!



1. Krzesła "duchy"


Czyli przezroczyste krzesła.
Są bardzo modne w tym sezonie ślubno-weselnym.
Pasują do większości motywów przewodnich i prosto jest je udekorować.

2. Sukienki, które wyglądają jak koszule nocne i halki


Na cienkich ramiączkach, proste i bez zbędnych świecidełek.
Nadadzą się idealnie na małe przyjęcia lub dla kobiet, 
które nie "widzą się" w sukni ślubnej

3. "Gołe torty"


"Gołe" czyli bez zbędnego lukru, który jest słodki i przede wszystkim drogi.
Dodaj świeże owoce i kwiaty do ozdoby.

4. Własny, ręcznie malowany rysunek


Mogą to być obrączki, Para Młoda, gołąbki czy mapka dojazdu.
Dorysuj coś od siebie - to najnowszy hit.

5. Oryginalne bieżniki


Pomyśl o koronce lub bieżnikach we wzory.
Ożywią całe wesele i nadadzą "tego czegoś"
Więcej o koronce przeczytacie - TUTAJ

6. Girlandy ze świeżych kwiatów


Ozdób nimi salę, dom lub kościół - wyglądają przepięknie.

7. Pudrowe suknie ślubne


Must have i najnowsza kolekcja Very Wang.
Suknie ślubne w kolorze pudrowym.

8. Świece do dekoracji


Do dekoracji używajcie świec.
Wprowadzą romantyczną atmosferę

9. Fuksja i kolor orchidei


Jest to ulubiony kolor na weselu i na ślubie, więc koniecznie wkomponuj go w swoje własne. 


4 komentarze:

  1. Krzesła tzw. "duchy" nie podobają mi się. Chyba jestem jednak staromodna! I suknie ślubne jak halki itd. też raczej by mnie nie zachwyciły. Z resztą nigdy nie patrzę na to co jest modne. Goły tort? Ten, który wstawiłaś nie bardzo mi się podoba, ale może jakiś inny by mi wpadł w oko? O czwórce w ogóle nie słyszałam. Dość oryginalny pomysł - jeśli ktoś potrafi rysować :P Bieżniki - super. Świece? Genialny pomysł. Co do butów to kupiłabym sobie takie, w których jeszcze bym pochodziła nie raz ;) Śmiałabym się, że to mój "talizman szczęścia".
    ;)
    PS Ale się rozpisałam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Cię:) Ja też nie założyłabym sukienki, która wygląda jak koszula nocna:) Wątpię, aby w Polsce była szansa w ogóle na krzesła "duchy". Goły tort jest moim zdaniem okropny :) Buty są też dla mnie rewelacyjnym pomysłem, a jeśli chodzi o pudrowe sukienki w moim przypadku odpadają, dla mnie ślub to w bieli żaden inny kolor :)

      Usuń
    2. No właśnie. Krzesła wyglądają dla mnie okropnie. Tort może jakby był inny, ale jakoś chyba wolę z dekoracją ;)

      Usuń
    3. Moim zdaniem takie torty wyglądają na niedokończone, na szczęście nie musimy podążać za każdym trendem;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawienia komentarza ♥♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym w wolnej chwili ♥♥